Vecka 37 (36+4) Mer sömn och starkare förvärkar

Igårkväll lyckades jag glömma bort att ta mina citodontabletter. Vaknade ett par gånger under natten, men mest bara för att vända mig i sängen eller för att jag var kissnödig. Hade inte särskilt ont med andra ord. Kom inte ens på under natten att jag inte tagit tabletterna utan det var imorse när jag skulle utvärdera nattens sömn som jag kom på det. Runt 6,5 timmas sömn tror jag att jag lyckas skrapa ihop inatt. Kan ni förstå! Jag minns inte ens när jag sov så mycket sist. Så fantastiskt. Har kännt mig utvilad idag. Har i och för sig inte gjort några större kraftansträningar. Men jag har inte kännt mig som en zombie i alla fall. Dock så har eftermiddagen varit full av täta och riktigt kraftiga förvärkar. Middagen fick lagas sittande på en pall och middagen åts med viss svårighet. En tugga sen andas mig igenom en förvärk, och så höll det på.Under middagen kom förvärkarna med 1.30-2 minuters mellanrum. Ca 30 sekunder långa är dem. Nu vilar jag i soffans sen en dryg halvtimme tillbaka också ändå kommer de med 3 minuters mellanrum, de är dessutom mycket kraftigare än förut. Har utöver det en molande mensvärksliknande smärta i mage och ryggslut. Ska iväg på en liten stund och hämta upp en bärsele jag köpte begagnat. Får se hur dessa värkar utvecklar sig under kvällen. Uppdaterar er senare ikväll eller imorgon. 

Under tiden får ni gärna gissa när vår bebis kommer. Har Bf 3/4.  Datum, längd och vikt vore kul, ska skriva ett inlägg med all åka gissningar sen. Har tvingat släkten att gissa också. Ska bli spännande att se om någon lyckas gissa rätt.

Kommentarer:

1 Emelie:

Tror det är en liten vacker pojke på 2764g och 48 cm lång :-)

Svar: Tack gör gissningen :) Vilket datum tror du då? :)
Evelina

2 Suss:

Låter ju som bebisen ska komma när som helst!? Jag gissar senast fredag denna v alltså 15/3. (?)

Svar: Jag och mannen låg och diskuterade har det, att fredag vore perfekt! ;) Tror dock inte det tyvärr . Tack för din gissning
Evelina

3 Malin:

Han kommer den 7/4 är 2948 och är 50cm lång :)

Svar: Tack för gissningen. Jag hoppas du har fel! ;) Så länge vill jag inte vänta tills jag träffar honom!
Evelina

Kommentera här: