Vecka 16 (15+6)

Jag klarade det! Med en limpmacka i magen som frukost/lunch klarade jag ca en timma på stan. Hann köpa de mest akuta sakerna som behövdes. Sedan orkade jag till och med åka förbi mannens morbror och hälsa på en sväng. Så nu ligger jag helt utslagen i soffan, mår illa och är så slut så jag vill gråta. Men jag är så stolt och glad, jag klarade det!!!! 

Kolla in det här, 40,0%. Konstigt hur 40% gått så snabbt och så fruktansvärt långsamt på en och samma gång!! 

Trevlig helg på er! Och tack är all er störtning och fina kommentarer. Jag ber om ursäkt om jag gnäller, jag vet att jag bara borde vara tacksam för det lilla livet i min mage, och det är jag. Så fruktansvärt tacksam!

Idag och de senaste två dagarna har jag fått för mig att jag känner ett pirr inifrån magen, jag har ingen aning om det är bebis jag känner eller bara tarmarna som rör sig. Det känns när jag ligger ner på rygg och slappnar av. Men det känns i nedre delen av magen, typ 10 cm vänster om naveln fast längre ner. Det kommer nog visa sig de närmaste veckorna om det faktiskt är bebis jag känner.. 

Kommentarer:

1 Langtarefterbarn:

Yeeeey!
Vi är på G både du och jag!
Jag såg också 40% häromdagen och blev så himla glad.

Mysigt med pirret! Känner något liknande men har avfärdat det som tarmarna. Hoppas att jag har fel!

Kraaam

Svar: Ja, och alla säger att den bästa tiden är kvar. För nu väntar snart RUL och sen borde man börja känna bebis ordentligt där inne, jag längtar som en galning!

Jag har också avfärdat det och trott att det varit tarmarna, men nu börjar jag vara osäker. För det känns alltid exakt likadant, som ett slags pirr och sen spricker en bubbla typ. Men jag har ingen aning, det kan lika gärna vara tarmarna eller ren och skär inbillning för att jag längtar så mycket! Antar att man får vänta några veckor till innan man ve säkert.

Kram
Evelina

Kommentera här: