Vecka 16 (15+5)

Ursh (!) fy och blä för den här dagen. Har legat blickstilla i soffan med vidrigt illamående sen jag vaknade kl 07.45 imorse. En hårdmacka och 5 tuggor middag är allt som landat i magen. Och då kräktes jag imorse när jag öppnade kylskåpet. Nu är mannen iväg och köper limpa för att prova om jag klarar att få i mig det innan jag ger upp för dagen. Jag hoppas så innerligt på en bättre dag imorgon, för jag måste in en sväng på stan. Vilket jag inte varit på fyra månader. Måste köpa ett par gravidstrumpbyxor till bröllopsfesten nästa helg. Och det måste jag verkligen, annars har jag inget att ha på mig på min egen bröllopsfest.. Så jag måste måste måste må bättre imorgon.


Kommentarer:

1 A:

Hoppas du mår bättre imorgon. Och framför allt nästa helg. Kramar!

Svar: Dagen har börjat bättra idag, ska försöka ge mig på frukosten nu så får vi se.. Tack! Kram
Evelina

2 C:

Lider med dig när jag läser om illamåendet. Hoppas du fått en bra dag idag! Kramar

Svar: Jag orkade både en kort kort sväng på stan för att handla det akuta OCH en sväng till mannens släktingar för att säga hej. Nu vill jag dock dö i soffan, men jag klarade det. Så glad och stolt!

Tack!!! Kram
Evelina

Kommentera här: