Världens finaste belöning är här nu!

I lördags kl 14.00 såg Milo dagens ljus. 4210g tung och 52 cm lång chockade han oss alla. Ingen hade trott att en så stor bebis bott i min mage. Vi är kvar på BB pga lite komplikationer med mig, förlorade bland annat lite för mycket blod under förlossningen och mitt HB sjönk till 83. Fick två påsar blod natten mot söndagen. Är nu på bättringsvägen och känner mig lite piggare och stadigare på benen. Milo har det besvärligt med magknip och har därför inte sovit i princip nånting alls. Men vi kämpar på. I övrigt mår han prima. Mamman och pappan också, även om hormonerna och känslorna är all over the place just nu. 

Om allt fortsätter kännas bra så åker vi mest troligt hem i eftermiddag.


När allt lugnat sig lite och vi kommit tillrätta hemma så kommer en förlossningsberättelse. 

Kommentarer:

1 Annikki:

Grattis :) Har följt din/eran kamp att få det underbaraste som finns! Grattis igen och det är verkligen magiskt att få barn!

2 A:

Stort grattis till er! Skönt att du är på bättringsvägen nu. Njut av ert gosiga lilla barn. Kram!

3 C:

Men vilken fin kille ni fått! Stort grattis till hela familjen <3 Ta hand om er och försök att se det som något bra att ni får bli ompysslade på BB. Så här i efterhand kan jag ångra att vi valde tidig hemgång för man får ett enormt stöd där. Ser fram emot en förlossningsberättelse. Kramar!

4 Jeanette:

GRATTIS!!!!

5 Sarah:

Åh grattis! Vad härligt, är lite avis. Längtar efter barn så mycket! Ta hand om er! :))

6 Julia:

Ett stort grattis!!!
Kram

7 Emma:

Åh!! Stort grattis!!! Njut nu massor!!! Kram.

8 Gabbis:

Stort grattis till er! ❤️❤️❤️

9 jeanette:

Grattis! Underbar bild! <3

10 Hanna:

GRATTIS Till Bebisen:)

hittade nyss din blogg

Är på min andra kur med pergotime :) och hoppas nu att det tagit sig. Kan man läsa i din blogg om din resa med pergotime ?

mvh/Hanna

11 lina:

stort grattis, har följt hela din resa !!

12 Sanna:

GRATTIS!! så himla fin. Hoppas ni har fått komma hem :-) kram

13 emma r:

Grattis!!!! :-) vad roligt för er.
Jag fick oxå två påsar blod pga lågt hb.
Hoppas ni får åka hem snart

14 Bella :

Jättestort grattis!!! Va underbart! Och sååååå fin liten bebis<3 kram Bella

15 Emelie:

Grattis till världens finaste belöning :) jättefint namn ni valt :)

Kommentera här: