Vecka 15 (14+6)


 Idag landade något väldigt efterlängtat i vår brevlåda. I över en veckas tid har jag med ett pirr i magen sprungit, nej gått i långsamt tempo.., med pirr i magen för att hämta in posten. Tänkt att det borde komma snart. Och idag kom den äntligen, tiden för RUL. 7 november blir datumet. Då är jag i slutet av vecka 19, 18+5. Nu har vi äntligen ett datum att räkna ner till. Iiiiih vilken känsla! Vi längtar ju efter att se vårt lilla pyre. 

Jag orkar inte ens beskriva ångesten och oron som smugit sig på de sista två veckorna. Tänk om något är fel, tänk om pyret inte ens lever.. Nej ursh, nu kommer hormonerna.. 

Kommentarer:

1 C:

Det är så skönt att ha ett datum att se fram emot. Fokusera på det positiva, allt ska se bra ut! Kramar

Svar: Jag försöker! Och kroppen säger ju att det borde bara ok, magen växer, brösten förändras, jag mår illa(!) och det bara måste se bra ut där inne efter allt detta illamående. Försöker tänka att läkare och barnmorskorna jag träffat tycker att det är bra att jag mått illa för att det enligt dom är ett tecken på en "stark graviditet". Trevlig helg! Kram
Evelina

Kommentera här: