Vecka 19 (18+5) RÖRELSER

Jag dör! Tårarna sprutar. Satt precis i soffan lite bakåtlutad, hade precis fått i mig två hårdmackor till frukost och kände mig nervös inför RUL. Så känner jag en spark i magen, på vänstra sidan av magen, sätter dit handen instinktivt och då känner jag det. Tre tydliga sparkar som kändes på utsidan!!!!! Jag är så lycklig! Något finns där inne och något verkar ju minsann leva och busa på. Nu kan jag förhoppningsvis andas ut inför RUL om ett par timmar. Åååååh, kära älskade barn! 

Kommentarer:

1 A:

Åh så roligt! Visst är det helt magiskt? Man vänjer sig inte med känslan riktigt utan man blir lika glad varje gång. Grattis till de första sparkarna! :)

Svar: Ja så himla häftigt! Jag kan knappt tro att gårdagens ens hända. Allt känns som en dröm. Tack snälla! :)
Evelina

2 Bella:

Åååh va underbart!! Grattis!! Kommer gå så bra så bra! Blir en fantastisk upplevelse att se bebisen idag ska du se!! Obeskrivligt :) kram Bella

Svar: Tack!!! :) Ja det var så underbart, både sparkarna och ultraljudet. Magiskt! Kram
Evelina

Kommentera här: