Vecka 27 (26+1)

Tänkte det var hög tid att ge ifrån mig lite livstecken här. Det kommer en längre uppdatering efter mannens julledighet. Han är hemma tills 7e januari och kan vill spendera all tid jag har med honom. Så ni får komma lite i skymundan ett tag till. 

Allt är i alla fall rätt bra, kräkningarna har minskat, illamåendet är liiiite mindre förlamande och jag har tack och lov inte haft mer smärtor från njuren som krånglar. Så jag tycker mig ha det rätt bra ändå. Men som sagt, en detaljerad uppdatering kommer. Men just nu vill jag fokusera på mannen och mig, och bara ta det lugnt. Igår packade vi bilen efter att allt julfirande var över och åkte till stugan för att stanna här minst till i början på januari. Så välbehövligt för oss båda, så avslappnat och det finns absolut inga måsten här. Elda i spisen, laga mat när vi är hungriga och läsa/virka/se film/pussas/ta en promenad i halkan, ja då tänkte vi leva ett par dagar. 

Hoppas ni haft en fin jul och jag önskar er ett gott nytt år. Framför allt så önskar jag att 2014 blir ett bra år för alla ni som fortfarande försöker, som längtar efter miraklet. 

Kommentarer:

1 A:

Oj redan vecka 27! :) Tiden går ju så fort! Skönt att det känns lite bättre med illamåendet och kräkningarna.

Gott nytt år! :)

2 Langtarefterbarn:

Skönt att höra att du mår lite bättre!

Njut av varandra nu (och bebisens sparkar såklart) och Gott nytt år!
Kraam

3 S:

Åh så mysigt det lät!
Njut och ta vara på varandra!

Och god jul i efterskott och God fortsättning <3

Kram

Kommentera här: