Kommentarer:

1 C:

Ja tänk att du äntligen är mamma <3 vilken härlig liten kille, superfin!

2 A:

Visst är det fantastiskt? :) Njut av din lilla sötnos. ♥

3 Hanna:

Hej! Undrar vilken dos du började med på pergotime ? fick du äggblåsor i rätt storlek på första kuren ?

Vilken dos har du tagit på andra och tredje kuren ?

Varför höjde dom ?

tacksam för svar :)


Svar: Hej! Ursäkta dröjsmålet på mitt svar. Första omgången med Pergotime åt jag 1 tablett/dag. I Västerbotten där jag bor så görs ej något ultraljud under behandling av Pergotime. Så huruvida jag hade äggblåsor i rätt storlek eller ej vet jag inte. Men man följer upp behandlingen med blodprov, för att se om man haft ägglossning. (Enligt mig är detta en oerhört konstig behandling, man blir följa upp Pergotime-behandling med ultraljud!)

Andra behandlingen åt jag också enkeldos,dvs 1tablett/dag. Tredje behandlingen är jag dubbeldos och fjärde behandlingen, den gången jag blev gravid, åt jag maxdos/trippeldos.

Dom höjde när ägglossning uteblev.

Evelina

Kommentera här: