Vecka 13 (12+6) första bilden på magen



Låtsas att jag inte alls tycker att detta är jobbig och lägger ut första magbilden någonsin. En liten bula tycker jag att det hunnit bli. Här har ni den i alla fall , bebismagen, i vecka 13 (12+6) 

Tycker att magen växt på sig i veckan, tycker att bulan på magen syns genom kläderna och att den inte går att dölja längre. Men jag vet inte om jag inbillar mig. Kanske är det bara magen som är uppsvullen..  Men detta är i alla fall dagsformen av min gravidmage

Kommentarer:

1 A:

Ja man ser allt en liten bula. Spännande veckor nu när magen börjar ta form :)

Svar: Gör man det?! Skönt att höra att det inte bara är jag som inbillar mig! :) Ja jag längtar tills den blir sådär härligt rund och go :)

Evelina

2 C:

Jodu man ser en liten kula. Poff kommer det säga och så är den enorm ;) Kram

Svar: Längtar efter poffet! ;) kram
Evelina

Kommentera här: