Förvirrad men med en gnutta hopp

Jag vet att jag ständigt söker efter symtom. Så fort kroppen känns annorlunda, så kopplar jag det direkt till att jag möjligtvis skulle kunna vara gravid.
 
Sen i onsdags så har jag känt något i livmoder/äggstockarna. Det hugger, sticker och är en ständig molande värk. Jag har haft halsbränna, varit lite illamående, kissnödig mycket oftare än vanligt och jag har varit fruktansvärt trött. Tjocka, vita flytningar Har jag haft också, i 5 dagar nu. Gravid tänker den hoppfulla jag då direkt. Men mitt förstånd säger annat. Ägglossningstestet visade positivt kl 14 i måndags. Och två dagar senare började symtomen komma. Det kan väl omöjligt börja så fort efter ägglossning, eller?
 
Jag vet att jag inte borde börja bygga upp mitt hopp på vad kroppen ger för signaler. För Pergotime har totalt tagit över min kropp. Jag vågar inte lita på symtomen. För en viss del av mig är övertygad om det är Pergotime som framkallar allt som jag upplever kroppsligt. Men samtidigt så har jag aldrig känt de är symtomen på de andra behandlingsomgångarna med Pergotime.  Jag kan inte låta bli att hoppas att det är ett liten som boar där inne. 
 

Kommentarer:

1 Charlotte:

Hej!

Vill först säga grattis till er :)
Jag hittade din blogg när jag googlade "pergotime, halsbränna". Jag är inne på andra kuren av pergotime nu. Intressant att läsa i din blogg. Att följa någon annans "resa" :) Och att ni fick ett + efter mycket kämpande!

Kram Charlotte

Kommentera här: