Tacksam

Måste bra skicka ett tack till alla er bloggvänner. Som kommer in här varje dag, lämnar kommentarer om erfarenheter och tips. Jag är så tacksam för att jag har er! Speciellt nu i början, när det bara är några få vänner och våra närmaste släktingar som vet om pyret. Så är era kommentarer och erat stöd så värdefullt. Alla ni med bebisar i magen och alla ni som haft och som nu istället har ett litet mirakel utanför magen och även ni som fortfarande väntar på erat efterlängtade plus. Tack för att ni kommer in var och varannan dag.
 
Att blogga kan ibland kännas motigt, när energin knappt räcker till att vara vaken. Men så skriver jag ett inlägg, och ni lämnar era små kommentarer. De är som en gåva! Varje gång jag ser att jag fått en kommentar skiner jag upp. Det är som att få ett sms av en kompis. Så återigen tack! 
 
 

Kommentarer:

1 A:

Jag tycker det är en sån fin stämning som råder i bloggvärlden. Inte som på vissa forum där man kan bli både dumförklarad och kallad för diverse saker. Här samlas olika människor med olika bakgrund men något gemensamt- längtan till barn - och man stöttar varandra. Känner som du en otrolig tacksamhet över det och över att ha "lärt känna" er alla här i bloggvärlden. Kram!

2 Emma:

Tack för att du orkar skriva! :) Det du skriver är intressant, och jag tänker på dej och andra som längtar efter barn! ❤
Jag har idag firat min sons 3-års dag, en toppen dag! Och jag hoppas av hela mitt hjärta att ni får uppleva denna dagen!!!
Kram och kämpa på! :)

Svar: Åh så underbart, tre år är en härlig ålder. De säger och gör så mycket roligt då!
Jag hoppas innerligt att jag i april om tre år får fira vårat barns 3årsdag

Kram
Evelina

Kommentera här: