Tacksam

Ja idag får dagens ledord bli tacksamhet.

Jag är tacksam för att jag kunde äta de grillade kycklingspettet till middag utan att må illa (visserligen dagens enda mat förutom en riskaka, men ändå rätt bra)

Jag är tacksam för fina bekantskaper. Grillat, sett hockey och haft en trevlig kväll med grannar. Ett par vi känner sen tidigare men också sen två nya par, som båda har småbarn. Mycket behövlig och trevlig kväll.

Jag är tacksam för att ägglossningtestet visade positivt idag, om det stämmer eller inte orkar jag inte spekulera i.

Jag är tacksam för att jag orkade göra något annat än ligga i soffan idag. Både dammsugit huset och umgåtts med vänner, länge sen jag orkade så mycket på en och samma dag.

Nu har klockan slagit 02 och det är hög tid för mig att försöka komma till ro.
Godnatt!

Kommentera här: